Архiв номерiв

2025 1 2
2024 1 2 3 4
2023 1 2 3 4
2022 1 2 3
2021 1 2 3 4 5 6
2020 1 2 3 4 5 6
2019 1 2 3 4 5 6
2018 1 2 3 4 5 6
2017 1 2 3 4 5 6
2016 1 2 3 4 5 6
2015 1 2 3 4 5 6
2014 1 2 3 4 5 6
2013 1 2 3 4 5 6
2012   2 3 4    

 

baner1

 

 

unnamed

 

 

banner c111

 

 

images

 

 

StrikePlagiarism

 

Випуск №2 (136), 2025

 

Титульна сторінка

Зміст

ЕКОНОМІКА

Вайленко А.М.
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ

Герасименко Т.В.
РОЗВИТОК ТУРИЗМУ В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ

Зубехіна Т.В.
РЕГІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ

Ліхота О.В.
БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕДИЦИНА, ТА ЇХ РОЛЬ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ США: ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ

Назарко С.О., Суворова С.Г.
ЕКОНОМІЧНІ СТИМУЛИ В ПЕНІТЕНЦІАРНІЙ СИСТЕМІ

Томашук І.В.
МОДЕРНІЗАЦІЯ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ ЧЕРЕЗ СТАЛУ ІНТЕГРАЦІЮ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ

Томашук І.О.
ПІДПРИЄМНИЦТВО НА СЕЛІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАЙНЯТОСТІ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ

Филюк Г.M., Кеба Д.А.
УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ТЕОРІЇ ОБМЕЖЕНЬ (Е. ГОЛДРАТТА) – ЗАПОРУКА ЗРОСТАННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Хомутенко Л.І., Дробот В.Д.
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: НОВІ ВИМІРИ


ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Бичков К.В.
РИЗИКИ ОБІГУ ВІРТУАЛЬНИХ ФІНАНСОВИХ АКТИВІВ

Писарчук О.В.
БАГАТОРІВНЕВА МОДЕЛЬ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ: СИСТЕМНО-ДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД

Пшик Б.І.
ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ: ЗМІСТ, ОСОБЛИВОСТІ, КОМПОНЕНТИ


МЕНЕДЖМЕНТ

Дишкантюк О.В., Коваленко Л.М.
ІННОВАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Shaban Kateryna, Karbovska Lіubov, Zhelezniak Kateryna
USE OF FORESIGHT TECHNOLOGIES AND ROADMAPS IN STRATEGIC MANAGEMENT OF MARKETING INNOVATION ACTIVITIES OF ENTERPRISES

Юхновська Ю.О., Діденко А.В., Віхорт Ю.В.
ОСОБЛИВОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ


МАРКЕТИНГ

Пиртко С.А., Рубель В.М.
СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ

Цвілий С.М., Михайлик Д.П., Бублей Г.А.
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ТЕРИТОРІЇ У РЕГІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ


ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

Sysoiev Volodymyr, Volosnikova Nataliia
DEVELOPMENT OF GLOBAL VALUE CREATION CHAINS AND DIRECTIONS OF UKRAINE'S PARTICIPATION IN THEM IN MODERN CONDITIONS


МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Газуда С.М., Герцег В.А.
НЕОБАНКІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ СФЕРИ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ

Запухляк В.З., Живко М.А., Іващук О.В.
СЦЕНАРІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ ГЛОБАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГРЕСУ

Нагірна Н.І.
ПРОДОВОЛЬЧА БЕЗПЕКА В МІСЬКИХ АГЛОМЕРАЦІЯХ: ЕКОНОМІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ТА ВИКЛИКИ УРБАНІЗАЦІЇ 

Сохацький О.Ю., Влох Р.П.
М’ЯКА СИЛА ТА БРЕНД-НАЦІЇ В ЕПОХУ ГЛОБАЛЬНОЇ ГЕОПОЛІТИЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ